اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی روش تحقیق کیفی
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی روش تحقیق کیفی

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از آموزش روش تحقیق کیفی آشنایی فراگیران با اهمیت و لزوم توجه به پژوهش های کیفی است. در این راستا، در این فرادرس به تعریف روش تحقیق کیفی و تفاوت آن با روش تحقیق کمی، مراحل انجام یک پژوهش کیفی و معرفی 9 روش تحقیق کیفی پر کاربرد به همراه ذکر مثال برای هر روش پرداخته شده است. این فرادرس برای دانشجویان و پژوهشگران حوزه های: علوم ارتباطی، جامعه شناسی، روانشناسی اجتماعی، رفتار سازمانی و مدیریت و علوم تربیتی قابل استفاده و مفید است.
دوره آموزش مقدماتی روش تحقیق کیفی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مهدیه السادات میرترابی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی روش تحقیق کیفی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

متاسفانه آموزش خوبی نبود. به دلیل اینکه اصل مطالب تحقیق کیفی به کد گذاری مربوط میشه مطالب ویدئو همه جا تو هر کتابی پیدا میشه.

مهدی

با دیدن آموزش کارم راه افتاد.

احسان

آموزش خیلی خیلی خوب بود.

بهنام

کیفیت خیلی خوب بود اما میشد قوی تر هم بشه.

مهدی

خیلی مفید، محتواش و دسته بندی که داره و موضوعاتی که باز میکنه به نظرم خیلی خوبند. موضوعاتی که طرح میشد کاربردی بود، با روش هایی آشنا شدم که قبلا نمی شناختمشون و باعث شد ذهنم باز بشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی