اطلاعات دوره
آموزش روش تحقیق ترکیبی یا آمیخته
مسیر آموزشی

آموزش روش تحقیق ترکیبی یا آمیخته

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از این فرادرس، ساده‌تر کردن فهم و استفاده از روش‌های پژوهش ترکیبی است. این متدها به دلیل تازگی و ناآشنا بودن برای دانشجویان و حتی متخصصان هم یک ضرورت است. در این آموزش سعی شده است درس‌هایی گنجانده شود تا ضمن پوشش دادن بعد مقایسه‌ای روش‌های ترکیبی با روش‌های کمی و کیفی، فهم روش‌های ترکیبی را ساده و استفاده از آن‌ها را میسر کند.
دوره آموزش روش تحقیق ترکیبی یا آمیخته دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر داوود علی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روش تحقیق ترکیبی یا آمیخته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

مدرس اطلاعات خوبی ارائه کرد بسیار ممنونم و آرزوی موفقیت دارم برای ایشان.

احسان

از نظر کیفیت ویدئویی خیلی خووووب بود.

محمد طاها

به نظرم دسته بندی خوب و جامعی ارائه شده بود و بیان شیوایی هم مدرس داشت. ولی مثال های عملی می تواند این کار را اثری بی نظیر کند.

شهرام

جدید بود چون اومده بود قشنگ توضیح داده بود توی کتابا اینجوری کار نشده بود عنوان جدیدی بود.

غلامرضا

کیفیت مناسبی داشت ولی به نظرم قابل ارتقا هم بود. ضمن اینکه پیشنهاد می کنم منابع رو هم برای مطالعات آتی معرفی کنید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی