اطلاعات دوره
آموزش قواعد زبان عربی – نحو 3
مسیر آموزشی

آموزش قواعد زبان عربی – نحو 3

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:پرستو سنجی4.6
  • زمان:5 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این درس، یافتن روشی برای تشخیص نقش کلمات در جملات، تشخیص جملات مختلف در متن و ارتباط جملات با یکدیگر است و همچنین از دیگر اهداف این درس، تقویت قدرت درک مخاطب در تمییز حرکات کلمات و جملات که در زبان عربی به آن تشکیل گفته می شود، است به طوری که دانشجو در پایان آموزش بتواند قرائت درستی از متون داشته باشد. شایان ذکر است که بخش قابل توجهی از دروس این رشته، از جمله: نگارش و مکالمه، تاریخ ادبیات، تحلیل متون نظم و نثر و متون تفسیری در زمینه تفسیر قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و به ویژه ترجمه، بدون گذراندن درس نحو، قابل فهم و استنباط دانشجو نیست.
دوره آموزش قواعد زبان عربی – نحو 3 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پرستو سنجی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش قواعد زبان عربی – نحو 3 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان عربی سراسر اینترنت را در صفحه زبان عربی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

زهرا

منتظر نحو 1 و 2 هستیم بی صبرانه.

فرید

سلام. چه خوب بود اول صرف و نحو 1 و 2 رو آموزش می‌دادید، بعدا این آموزش رو قرار می‌دادید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی