اطلاعات دوره
آموزش مبانی جامعه شناسی – مفاهیم اساسی 1
مسیر آموزشی

آموزش مبانی جامعه شناسی – مفاهیم اساسی 1

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر فاطمه جلالی4
  • زمان:7 ساعت و 48 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این آموزش کمک می‌کند دانشجویان و علاقه‌مندان این رشته با موضوع و مفاهیم اصلی جامعه‌شناسی آشنا شوند و شناخت دقیقی از مفاهیم تخصصی علوم اجتماعی و فضای مفهومی آن‌ها به دست آورند و همین امر مانع از تداخل معنایی در کاربرد اصطلاح‌های تخصصی می‌شود. یادگیری درست این مفاهیم به کاربران کمک می‌کند تا با ابزارهای مناسب به فهم جامعه و فرایندهای درونی آن بپردازند. درس مبانی جامعه‌شناسی از دروس پایه رشته علوم اجتماعی و پیش‌نیاز بسیاری از دروس دیگر در این رشته است. این درس در رشته‌های دیگری مثل: روانشناسی، فلسفه، روزنامه‌نگاری، علوم ارتباطی، حقوق، جغرافیا، آمار و… جزو دروس پایه و یا اختیاری است. همچنین در آزمون‌های استخدامی نیز از جمله دروسی است که در برخی رشته‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.
دوره آموزش مبانی جامعه شناسی – مفاهیم اساسی 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فاطمه جلالی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی جامعه شناسی – مفاهیم اساسی 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته جامعه شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته جامعه شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مجید

کامل ندیدم و برای آزمون استخدامی آموزش پرورش می خواستم اما خوب بود.

احسان

آموزش خوبی بود و من خیلی راضی بودم.

حجت

آموزشی که تدریس میکنن خیلی روانه خیلی بهتر از کلاسای درسی هست که من بودم، مدرس مسلط بودند

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی