اطلاعات دوره
آموزش ویراستاری و مهارت های درست نویسی
مسیر آموزشی

آموزش ویراستاری و مهارت های درست نویسی

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:11 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر میلاد شمعی4.9
  • زمان:10 ساعت و 56 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ویرایش عبارت است از پیرایش نوشته از نارسایی‌ها، خطاهای صوری، زبانی و فنی بر اساس زبان معیار، به‌ گونه‌ای ‌که نوشته پس از ویرایش، عاری از خطاهای یاد شده باشد و بی‌نظمی، آشفتگی و نارسایی نداشته باشد و خواننده بتواند به‌ راحتی با متن ارتباط برقرار کند. منظور از زبان معیار، همان زبان رسمی یا نوشتاری است که هدف آن رساندن معنا به شکلی صحیح و سریع در کمترین ‌لفظ و بیشترین معنا است. هدف این فرادرس آن است که مخاطبان، فاصله نظر تا عمل را بپیمایند، یعنی آنچه را یاد می‌گیرند، خود بتوانند به طور مستقیم پیاده کنند و رسا، گویا و گیرا بنویسند. این آموزش، مهارت‌های درست‌نویسی در نوشتن کتاب، مقاله، پایان‌نامه و دیگر نثرهای معیار را به فراگیران آموزش می‌دهد و اعتماد به نفس لازم را برای آن‌ها فراهم می‌سازد.
دوره آموزش ویراستاری و مهارت های درست نویسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر میلاد شمعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویراستاری و مهارت های درست نویسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فرزاد

من از مجموعه فرادرس برایاین آموزش خوب تشکر می‌کنم؛ همچنین به آقای دکتر شمعی هم خسته نباشید می‌گم که برای آماده‌کردن آموزش زحمت کشیدند. واقعا برای من خیلی مفید بود.

امیرحسین

عالی.

فرید کریمی

بیان بسیار عالی و دلنشین.

حامد

چند روز با صدای گرم و روان استاد شمعی زبان شیرین فارسی را مرور کرده و بسیار آموختم؛ ضمن تشکر بی‌نهایت از استاد، این آموزش را به همه فارسی‌زبانان خصوصا دانشجویان به‌منظور یادگیری «زبان فارسی معیار» توصیه می‌کنم.

میثم

نحوه تدریس خوبه و مثال های زیادی هم زده شده.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی