وبلاگ دوره‌بین
۵ دلیل مهم برای کسب درآمد از اینترنت

۵ دلیل مهم برای کسب درآمد از اینترنت


فهرست مطالب
  • ۱.هزینه کم، درآمد بالا
  • ۲.رسیدن به درآمد در سریع ترین زمان
  • ۳. درآمد همیشگی!
  • ۴.محدودیت زمانی و مکانی ندارید.
  • ۵.بازار بزرگ تر!

امروزه با گسترش ارتباطات مجازی و زیاد شدن استفاده از اینترنت در زمینه‌های مختلف وبه تبع اون افزایش مخاطبان این بستر، واجب شده تا شما هم از نحوه کسب درآمد از اینترنت و فضای مجازی آگاهی پیدا کنید و کسب و کارتون رو گسترش و رونق بدید؛ اینجاییم تا با ارائه دلایل قانع کننده شما رو به سمت و سوی این بازار پر مخاطب سوق بدیم.

 

۱.هزینه کم، درآمد بالا

شما در یک فضایی که نه پول برق، آب، اجاره مکان و... نیازه بدید دارید فعالیت می‌کنید؛ این موضوع خیلی برای کسب درآمد مخصوصا برای کسانی که وسع مالی کمی برای شروع کار دارن مزیت بزرگیه!

علاوه بر اون همونطور که گفتیم با زیاد بودن مخاطبان مجازی شما می‌تونید با یه بازاریابی اصولی خیلی سریع به درآمد مطلوب برسید و سود بیشتری نسبت به کسب و کار فضای حقیقی به دست بیارید.

 

۲.رسیدن به درآمد در سریع‌ترین زمان

شما از زمانی که تصمیم می‌گیرید، یک کسب و کار سنتی راه بیندازید، تا زمانی که به درآمدزایی برسید، حداقل چند ماه طول می‌کشه. پیدا کردن فضا، گرفتن مجوزهای کسب و کار، تامین محصول و شناخته شدن‌تان، مراحلی از یک کسب و کار است که همۀ این‌ها، معمولا بیشتر از چند ماه زمان می‌برد.

اما در فضای مجازی شما در ظرف چند ساعت بدون این ماجرا‌ها می‌تونید درآمد داشته باشید.

 

۳. درآمد همیشگی!

فرض کنید یه بوتیک لباس یا یک آموزشگاه دارید اگر روزی به هر دلیل در محل کارتون حاضر نشید می‌تونید از خونه به تبلیغ و فروش محصولتون بپردازید. به این نوع کسب درآمد، غیر فعال یا passive income میگن.

 

۴.محدودیت زمانی و مکانی ندارید.

برای شروع هر کسب و کاری در فضای حقیقی شما ناچارید بخشی زیادی از روزتون رو برای اون کار صرف کنید حتی اگر مشتری نداشته باشید! یا اگه برای کسب و کارتون جای مناسبی نداشته باشید یا پیدا نکنید مطمئنا نمی‌تونید فروش مناسبی از کالا یا خدماتتون داشته باشید. اما در فضای مجازی هر لحظه که ارائه کنید در یک فضای مجانی که همیشه در دسترسه می‌تونید به راحتی کسب درآمد کنید.

 

۵.بازار بزرگ‌تر!

شبکۀ جهانی اینترنت، این امکان رو به‌وجود آورده تا خودتون رو در معرض عدۀ فراوانی از افراد قرار دهید. به این ترتیب، به بخش بزرگ‌تری از بازار هدف دسترسی دارید. در صورتی که در فضای حقیقی شما نهایت با افراد یک محله یک خیابان یا یک منطقه و یک یا چندین شهر ارتباط دارید.

بقیه چی گفتن

اولین نفری باش که یه چیزی میگه :)

شما چی میگی