وبلاگ دوره‌بین
طلایی ترین راه‌های کسب درآمد از موسیقی

طلایی ترین راه‌های کسب درآمد از موسیقی


فهرست مطالب
  • فروش و اشتراک گذاری موزیک در فروشگاه های دیجیتال
  • اجرا زنده!
  • آموزش موسیقی

نوازندگی یک هنر تاثیرگذار بر قلب و روح انسانه. برای همین خیلی‌ها با علاقه زیاد از اون استقبال می‌کنن. اما خیلی از هنرمندان به این مهارت و هنر به چشم شغل نگاه نمی‌کنن، چون راه‌های کسب درآمد از اون رو نمی‌دونن؛ اینجاییم تا با راه‌های کسب درآمد از موسیقی بیشتر آشنا بشیم.

 

فروش و اشتراک گذاری موزیک در فروشگاه‌های دیجیتال

این روزها در ایران و جهان فروشگاه های دیجیتال موزیک از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردارن، شما می تونید با اشتراک گذاری موسیقی خود در این فروشگاه‌ها درآمد خوبی داشته باشید، فروشگاه‌های موسیقی خارجی که شاملSpotify، Apple  music، Amazon music، Google play، youtube music و...

و فروشگاه های ایرانی مثل بخش موزیک آپارات و... می تونن جای مناسبی برای فروش محصولات شما باشن.

اما چطور؟ در این فروشگاه‌ها و اپ‌های دیجیتال با هر کلیک روی آهنگ شما و پلی شدن اون پولی طبق تعرفه های جهانی به حساب شما واریز میشه و همچنین می‌تونید هزینه اشتراکی برای اون تعیین کنید و از اون هم درآمد داشته باشید؛ مشخصا ميزان فروش شما به میزان محبوبیت و شناخت افراد نسبت به شما و کیفیت کار شما بستگی داره؛

هرچی کیفیت بالا‌تر درآمد و جذب مشتری بیشتر.

 

اجرا زنده!

چه در اپ‌ها و فضای مجازی و چه در فضای حقیقی، امکان اجرای زنده وجود داره. اجرا زندہ توانایی و مهارت شما رو به مخاطب نشون می‌ده و باعث جلب اعتماد و جذب مشتری برای کارهاتون می‌شه. اپ‌ها و پلتفرم‌هایی مثل توییچ، آپارات، اینستاگرام و... فضای مناسبی برای این کار هستن. همچنین اجرای زنده در محل‌های عمومی، یعنی در فضای حقیقی هم می‌تونه خیلی در جذب مخاطب و گرایش افراد به سوی کار شما موثر باشه.

 

آموزش موسیقی

گفتیم موسیقی یک هنره؛ هنری که خیلی‌ها به اون علاقه مندن. اگه به مهارت کافی برسید می‌تونید با آموزش مجازی و آنلاین، با تأسیس یک آموزشگاه موسیقی و یا استخدام در یک آموزشگاه  یا حتی آموزش خصوصی به درآمد برسید!

در حوزه موسیقی نمیشه به یه منبع کسب درآمد متکی بود و باید از راه های مختلف کسب درآمد کرد تا به درآمدهای خوب رسید! هرچی در شبکه‌های اجتماعی حضور پر رنگ‌تری داشته باشید و هنر خودتون رو به نمایش بزارید زودتر به درآمد می‌رسید.

بقیه چی گفتن

اولین نفری باش که یه چیزی میگه :)

شما چی میگی