اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی رزبری پای Raspberry Pi با پایتون Python
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی رزبری پای Raspberry Pi با پایتون Python

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:16 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجتبی شادریان3.9
  • زمان:12 ساعت و 47 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس به صورت جامع و پروژه محور، برنامه نویسی برد رزبری پای با استفاده از زبان پایتون آموزش داده شده است، لازم به توضیح است این آموزش در 3 درس آماده گردیده است که در درس اول، زبان محبوب پایتون به صورت جامع و کاربردی به صورت پروژه محور آموزش داده شده است و درس دوم، راه اندازی برد رزبری پای به صورت صفر تا صد آموزش داده شده است. سرانجام در درس سوم، برنامه نویسی قسمت های مختلف برد رزبری پای با پایتون آموزش داده شده است که برخی از آن ها عبارتند از: برنامه نویسی GPIO ها به صورت جامع، برنامه نویسی واحدهای داخلی رزبری پای، راه اندازی و برنامه نویسی برخی از سنسورها و ماژول های کاربردی مثل ماژول مسافت سنج، سنسورهای کاربردی، راه اندازی انواع موتورها، برنامه نویسی واحد PWM و… .
دوره آموزش برنامه نویسی رزبری پای Raspberry Pi با پایتون Python دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجتبی شادریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی رزبری پای Raspberry Pi با پایتون Python را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حبیب

اگرکسی بخواهد در این زمینه کار کنه واقعا این آموزش کمک کننده هستش.

علی

واقعا فرادرس خیلی عالیه، خسته نباشید و خداقوت.

عماد

فقط قسمت سینتکس پایتون مناسب بود باقی تدریس بسیار ساده بود نه lcd نه spi نه i2c هیچی فقط یک صفر یک کردن ساده GPIO همین، در کل خوبه برای کسی که از الکترونیک و رزپبری هیچی ندونه و تازه وارد دنیای برنامه نویسی شده(حتی اگر آردوینو که زبانش c هست و ربطی به پایتون نداره کسی کار کرده باشه کل فصل 3 براش تکراری میشه )(این یک انتقاد سازنده هست صرفا جهت افزایش سطح کاری و نه تخریب مدرس ،مدرس محترم همه تلاشش رو کرده که ساده و قابل فهم باشه و بسیار هم عالی هستن ایشون با تشکر ازشون)

علی

این آموزش نکته خیلی خوبی که داشت این هست که تعداد مثال ها زیاد هست و خیلی کاربردی توضیح داده شده. تشکر می کنم از سایت خوبتون و مطالبی که ارائه کردید.

آرمان

برای من که می خواستم تازه شروع کنم، آموزش خوبی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی