اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی R و نرم افزار RStudio – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی R و نرم افزار RStudio – تکمیلی

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با توجه به استقبال مخاطبان محترم فرادرس از آموزش برنامه نویسی R و نرم افزار R Studio و درخواست ارائه آموزش های تخصصی و پیشرفته تر در مورد زبان برنامه‌ نویسی R، تهیه و تنظیم آموزش های تکمیلی برنامه نویسی R در دستور کار قرار گرفت. این آموزش در ادامه آموزش قبلی ارائه شده در سایت فرادرس است که در آن توجه ویژه ای به نحوه ورود اطلاعات از نرم افزارهای مختلف به درون R شده است.
دوره آموزش برنامه نویسی R و نرم افزار RStudio – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محی الدین جعفری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی R و نرم افزار RStudio – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

من رشتم علوم پزشکی بود ولی استاد بیشتر روی رشته های مهندسی توضیح داده بودند اما نحوه تدریس استاد خوب بود.

شیما

من واقعا صفر بودم با این آموزش بار علمیم زیاد شد.

محمد

مدرس با تجربه بود و خود درس هم تئوری و پایه ای بود. در کل راضی بودم.

مهین

برای علاقه شخصیم این آموزش رو تهیه کردم و چون یه آشنایی مختصر با برنامه نویسی R داشتم خیلی آموزش مناسب و قابل فهمی بود.

بهاره

کامل نگاه نکردم؛ خود مدرس عالی بودن اما مثلا یکی جزئیات براش مهمه یکی کلیات و خب طبیعتا نیازها متفاوته. اما مدرس همون محتوایی که تدریس می کردند رو عالی ارائه دادند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی