اطلاعات دوره
آموزش تحلیل رگرسیون لجستیک دو حالتی در SPSS اس پی اس اس
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل رگرسیون لجستیک دو حالتی در SPSS اس پی اس اس

269,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 269,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:10 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:نوراله تازیکه4
  • زمان:1 ساعت و 14 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فیلم آموزشی ضمن مروری بر تئوری مدل رگرسیونی لجستیک و زمینه های کاربرد آنها، به بررسی دقیقی از محیط تعاملی نرم افزار SPSS می پردازیم. همچنین با ارائه مثال های کاربردی این امکان فراهم می شود که مخاطب در انتهای آموزش به راحتی تحلیل صحیح و مناسب را در نرم افزار SPSS اجرا نماید.
دوره آموزش تحلیل رگرسیون لجستیک دو حالتی در SPSS اس پی اس اس دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نوراله تازیکه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 269,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل رگرسیون لجستیک دو حالتی در SPSS اس پی اس اس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

آموزش خوبی بود و نیازم برآورده شد و سرفصل ها مطابق محتوا بود.

احسان

خیلی خوب بود، ممنون. این موضوعی نیست که کسی که هیچ اطلاعی از امار نداره، بشه کامل براش توضیح داد و از حوصلع کلاس خارج هست. تشکر دوباره از استاد

آرش

بر خلاف سایر درس‌هایی که از فرادرس تهیه کردم این آموزش متاسفانه چندان خوب نبود. انگار یک جوری می‌خواستن سریع به پایان برسونن. آخرش کلی سوال بی‌پاسخ باقی می‌مونه. مثالی هم که زده میشه، خیلی ابتداییه.

زویا

آموزش خوبی بود، من که مشکلی نداشتم، هم از لحاظ آماری توضیحات داده و هم اطلاعاتی که در ارتباط با SPSS و تحلیل هایی که باید داشته باشه رو کامل گفته بود.

امین

مناسب نبود، اطلاعات آماری را اینگونه بیان کردن برای کسانی مناسب است که به طور کاملی آشنائی دارند، نه برای کسانی که اطلاعی را ندارند بهتر از تجربیات اساتید دیگری که در این سامانه هستند، استفاده شود. فرادرس هم باید تیم مناسبی را در هر زیر گروه تشکیل دهد وگرنه آموزشهای اخیر که تند ولی کامل هستند، نامناسب خواهد بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی