اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شبیه سازی متغیرهای تصادفی و وابسته در متلب
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی متغیرهای تصادفی و وابسته در متلب

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سجاد جودکی5
  • زمان:6 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از مهم ترین متغیرهای موجود، متغیر تصادفی گوسی (Gaussian) است که در سیستم های مخابراتی جهت مدل کردن کانال AWGN به کار برده می شود. همچنین به منظور شبیه سازی انواع کانال در سیستم های مخابراتی Wireless و Wireline گاهی لازم است که انواع توزیع متغیرهای تصادفی مانند: Poisson, Rayleigh و Ricean را در نظر گرفت و کانال مدنظر را بر مبنای آن ها مدل کرد. به منظور دست یابی به اطلاعات کامل در مورد انواع متغیرهای تصادفی لازم است که تابع چگالی احتمال آن ها معرفی گردد. اهمیت این متغیرهای تصادفی تا آنجا است که در پایان نامه های دانشجویان نیز وارد شده و جزو جدایی ناپذیر آن ها محسوب می شود. در این آموزش سعی شده است تا انواع متغیرهای تصادفی شناخته شده تاکنون معرفی گردند و شبیه سازی آن ها در متلب به صورت کامل انجام پذیرد.
دوره آموزش شبیه سازی متغیرهای تصادفی و وابسته در متلب دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سجاد جودکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی متغیرهای تصادفی و وابسته در متلب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

رسول

از نظر نوع محتوایی که داشت خوب بود.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی