اطلاعات دوره
آموزش کنترل کیفیت آماری – جامع و با نکات کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش کنترل کیفیت آماری – جامع و با نکات کاربردی

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:19 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر آرمان ری بد4.5
  • زمان:6 ساعت و 5 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

استفاده از نمودارهای کنترل کیفی امروزه در بخش های کنترل کیفیت کارگاه ها و کارخانجات ترسیم می شود و مهندسین از طریق این نمودارها قادر به تشخیص صحت فرایند تولید یا ارائه خدمات هستند. در این فرادرس، ابتدا فنون آماری مرتب با کنترل کیفیت آماری معرفی شده، سپس نمودارها و روش های آماری برای حل مسائل کیفیت به کار گرفته می شوند. هدف اصلی درس کنترل کیفیت آماری آشنایی با مفهوم کیفیت و استفاده از ابزارهای آماری جهت رسیدن به کیفیت مطلوب در فرایند تولید یا خدمات است.
دوره آموزش کنترل کیفیت آماری – جامع و با نکات کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر آرمان ری بد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کنترل کیفیت آماری – جامع و با نکات کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی صنایع سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی صنایع در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حمزه

به نظرم می تونست بهتر از این باشه، چون تنها اشاره ای به مباحث شده بود و مباحث رو باز نکرده بودند.

نور الدین

عالی بود حرف نداشت.

مجید

خوب بود، عالی بود و مدرس بیان شیوایی داشتند ولی بهتر بود توضیحات بیشتری در خصوص برخی جاها داشته باشند.

علی

کامل تمامی مباحث رو پوشش میداد واقعا خوب بود، عالییییییییییییی

آریا

آموزش رو دیدم، آموزش خوبی بود ولی کل مبحث رو میشد تو یه بخش جمع کرد، بقیش مقدماتی بود که ضروری نبود یا ساده تر میشد گفت، به نظرمن جای کار داره و میتونه بهبود پیدا کنه، من هنوزم از فرادرس استفاده میکنم رفرنس قوی برای مطالب هست.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی