اطلاعات دوره
آموزش نظریه صف Queueing theory
مسیر آموزشی

آموزش نظریه صف Queueing theory

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر3.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:منوچهر بابایی4.5
  • زمان:21 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش ویدئویی، ابتدا یک مقدمه در مورد تئوری احتمالات داریم که یادگیری نظریه صف را برای تمامی مخاطبین تسهیل می کند. در ادامه به بحث مهم زنجیره مارکوف و معرفی سیستم های مارکوفی می پردازیم و سپس بحث را به سمت مدل های صف با انواع مدل ها از نظر ورود و خروج، نحوه سرویس دهی و نظام، بسط می دهیم. همچنین در این آموزش مثال های متعددی جهت استفاده مخاطبین ارائه شده است.
دوره آموزش نظریه صف Queueing theory دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 21 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط منوچهر بابایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نظریه صف Queueing theory را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد مهدی

خیلی خوب بوده؛ یه تیکه هاشو دیدم از لحاظ نحوه تدریس من بسیار بسیار لذت بردم.

مهدی

خیلی آموزش خوبی بود فقط کاش همون جایی که درس میدادن مثالم میزدن نه آخرش .

عرفان

من این دوره رو برای امتحان دانشگاه گرفتم، خیلی جواب بود.

محمد نجف آبادی

سلام خیلی خوبه این آقای بابایی.خدا بهش خیر بده. دست فرادرس هم دست کنه.

منوچهر بابایی

باسلام در پاسخ به خانم الهام. مطالب مربوط به توزیع های آماری نیز در حیطه نظریه صف بعنوان یک پیش نیاز بحساب می اید و در واقع مثل همون انتگرال و مشتق و جمع وضرب که برای حل هر مساله ای باید از روی آنها هم عبور نمود و مجبور هستید آنها را بنویسید، هستند. اتفاقا در توزیعهای آماری بیشتر از حد کافی و در حد یک آموزش آمار و احتمال توضیح داده شده است، فقط مثالهای حل شده سطح بالایی دارند که نیاز به دقت زیادی دارد. در هر مساله اماری با توجه به توزیع داده ها و نوع مساله راه حل ان انتخاب میشود که نیاز به حل مسایل متعدد دارد و نفس جادویی هیچ مدرسی نمیتواند این موضوع را به مخاطب تزریق کند. در این آموزش هم فرایند پواسون و توزیع نمایی بیشتر توضیح داده شده است و دلیل ان هم استفاده زیاد از فرایندهای تصادفی با توزیع پواسون و توزیع نمایی برای نرخ ورود افراد به صف و نرخ سرویس دهی است. و به طور کامل هم توضیح داده شده است؛ که ارتباط فرایندهای تصادفی با مقوله صف چگونه است.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی