اطلاعات دوره
آموزش آزمون های نیکویی برازش با نرم افزار EasyFit
مسیر آموزشی

آموزش آزمون های نیکویی برازش با نرم افزار EasyFit

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محسن غفاری فر4.9
  • زمان:3 ساعت و 3 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش سعی شده است ابتدا الفبای آزمون های نیکویی برازش توضیح داده شود و سپس نرم افزار EasyFit که یک نرم افزار قدرتمند در این زمینه محسوب می شود را معرفی کرده و به صورت کامل کار با آن شرح داده شود. در این فرادرس با به کارگیری مثال های متعدد سعی شده است که علاوه بر کاربری نرم افزار EasyFit، نحوه استنباط از خروجی های آن را توضیح دهیم. لازم به ذکر است که رفتارشناسی داده ها این کمک را به پژوهشگر می کند که اطلاعات مهم و دقیقی از جمله: احتمال رخداد یا عدم رخداد رویدادهای مختلف، احتمال فراگذشت از یک رویداد مهم، برآورد ریسک و خطرپذیری یک رویداد را به دست آورد.
دوره آموزش آزمون های نیکویی برازش با نرم افزار EasyFit دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محسن غفاری فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آزمون های نیکویی برازش با نرم افزار EasyFit را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عدنان

خیلی خوب بود و مکمل کننده عالی ای برای من بود.

alakuty

بسته اموزشی مفید و عالی بود ..ممنون

ساغر

من سالها بود که از آمار و احتمال دور شده بودم اما در پایان نامه ام به تحلیل های آماری برخوردم. به پیشنهاد دوستانم این آموزش و تهیه کردم. میتونم بگم که خیلی راضی ام چون که این آموزش مطالب لازمم و کافی برای یادگیری درس آمار و احتمال و در ابتدا ارائه میده و در انتها هم کار با نرم افزار و آموزش میده که خیلی مفید و کاربردیه. تشکر میکنم از فرادرس بابت انتشار این ویدئو و همچنین خسته نباشید به مدرس گرامی عرض میکنم.

خیرالدین محمدی

من در رشته پزشکی تحصیل میکنم. در تحقیقاتم به دنبال تحلیل داده هایم بودم که با این آموزش در اینترنت آشنا شدم. به جرأت میتونم بگم که این آموزش عالی و کامله. نرم افزار Easy fit il تحلیل های توصیفی رو به آسونی انجام میده.

مجتبی

این آموزش از آنچه که فکر می کردم بهتر بود. استفاده از مثالهای مختلف کاربردی به علاوه توضیحات تکمیلی به فهم مسائل کمک می کرد. ممنون از فرادرس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی