اطلاعات دوره
آموزش ایجاد و توسعه مدل پیش بینی کننده با سالفورد Salford Predictive Modeler SPM
مسیر آموزشی

آموزش ایجاد و توسعه مدل پیش بینی کننده با سالفورد Salford Predictive Modeler SPM

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:شبنم شادلو4.5
  • زمان:3 ساعت و 8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم افزار مدل پیش بینی کننده سالفورد (SPM) در سال 1983 تولید شد. سیستم سالفورد شامل 4 روش مدل سازی: CART, MARS, TreeNet و Random Forests است و دارای توانایی های جدید و ابزارهای پیشرفته، با دقت و سرعت فوق العاده ای است. در این فرادرس، به آموزش تکنیک ها و روش های موجود در این نرم افزار می پردازیم و در پایان آموزش شما قادر خواهید بود با مجموعه داده های مختلف از جمله: مجموعه داده هایی با ارزش های مفقود شده، پراکنش های نرمال و غیر نرمال و با روش های معتبر جهانی، مدل پیش بینی کننده ارائه دهید و با اطمینان بالا به تحلیل داده های خود بپردازید. کاربرد این نرم افزار حیطه وسیعی از موضوعات از جمله: تجزیه و تحلیل بازار، مدیریت ریسک، تحقیقات دارویی، کنترل کیفیت و…. را در برمی گیرد.
دوره آموزش ایجاد و توسعه مدل پیش بینی کننده با سالفورد Salford Predictive Modeler SPM دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط شبنم شادلو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ایجاد و توسعه مدل پیش بینی کننده با سالفورد Salford Predictive Modeler SPM را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پیمان

خانم دکتر شادلو کاملا مسلط و تمام دانش خود را با بیان عالی به دانشجو منتقل می کنند.

مرادی

از صفر تا صد یه مثال رو با نرم افزار کار می کنه و جزییات رو میگه. دقیقا ما دنبال چیزی هستیم که با مثال و پروژه یه نرم افزار رو توضیح بدند، که بعدا اگر خواستیم مقاله ای رو کار کنیم، بتونیم ازشون استفاده کنیم.

علی

خوب و ساده توضیح داده شده بود. به اصل مطلب پرداخته شده بود و پراکنده نبود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی