اطلاعات دوره
آموزش ساخت ربات تلگرام با متلب MATLAB
مسیر آموزشی

آموزش ساخت ربات تلگرام با متلب MATLAB

239,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 239,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:10 نظر4.1
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:پویا جمالی4.2
  • زمان:1 ساعت و 18 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش ما ربات های تلگرام را توسط نرم افزار متلب راه اندازی خواهیم کرد که امروزه در شمار زبان های برنامه نویسی محبوب و پرکاربرد در زمینه های مختلف مهندسی قرار دارد. استفاده از نرم افزار متلب به کاربر این قابلیت را می دهد که به جای تمرکز بر پیچیدگی های عموم زبان های برنامه نویسی در استفاده از دستورات و رسم الخط، تنها بر توسعه الگوریتم و قابلیت های ربات خود تمرکز کند. برای علاقه مندانی که از قبل به هیچ زبان برنامه نویسی تحت وب مسلط نیستند استفاده از نرم افزار متلب سریع ترین راه رسیدن به مقصود، یعنی همان راه اندازی یک ربات تلگرام است. در پایان این آموزش خواهید آموخت که چگونه یک ربات تلگرام ساده بسازید و تا حد مقدماتی آن را توسط نرم افزار متلب کنترل نمایید.
دوره آموزش ساخت ربات تلگرام با متلب MATLAB دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پویا جمالی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 239,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت ربات تلگرام با متلب MATLAB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امید

انصافا مدرس خیلی خوب توضیح داده بودند. تشکر می کنم از سایت خوب فرادرس.

مزدا

با توجه به اینکه آموزش محدودی بود اما بازهم به هدفی که ادعا کرده بود رسیده بود و کاربردی و عملی بود و میشد ربات تلگرام ساخت با این آموزش.

عباس

خوب بود، البته خیلی حرفه ای نبود ولی برای سطح مقدماتی خوب بود.

علی

سلام. نحوه آموزش خوب بود، اما سطح خیلی مبتدی بود. خواهشا سطوح پیشرفته این برنامه نویسی رو تهیه کنید. چون عملا این آموزش هیچ کاربردی نداره.

محسن

سلام نحو ارسال انواع درخواست دیگه ای رو ارائه بدید مثلا درخواست request_contact ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی