اطلاعات دوره
آموزش طراحی رابط گرافیکی کاربر GUI در متلب با App Designer – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش طراحی رابط گرافیکی کاربر GUI در متلب با App Designer – مقدماتی

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:7 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:4 ساعت و 38 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

 بی‌شک یکی از گام‌های اساسی در توسعه پروژه‌های مهندسی، طراحی یک رابط گرافیکی ساده، راحت و کاربرپسند است، چون اغلب مدیران شرکت‌ها و سرمایه‌گذارها تمایلی به درک روابط ریاضی و کدهای پیچیده ندارند و خواهان این هستند که به صورت گرافیکی و خیلی راحت عملیات‌های مشخصی را بر روی داده‌های خود انجام دهند. در این آموزش یاد خواهیم گرفت که چگونه تولباکس App Designer در نرم‌افزار متلب این امکان را برای ما فراهم کرده است که به راحتی GUI موردنظر را برای پروژه خود طراحی کنیم.
دوره آموزش طراحی رابط گرافیکی کاربر GUI در متلب با App Designer – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی رابط گرافیکی کاربر GUI در متلب با App Designer – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

طاهره

خوب بود بسیار مرتب بود دسته بندی موضوعات و بسیار بسیار قابل فهم بود.آموزش جدید و جذابی بود.

محمد

یه کاری داشتم و کل مطالبی که موردنظر من بود رو پوشش میداد بیشتر ویدئوها کمک کننده هستند.

رضا

آقای زندی نقاشی هم تدریس کنن من تهیه میکنم. فوق العاده ن ایشون. این آموزش هم مثل سایر آموزش های ایشون بینظیره. به شدت پیشنهاد میکنم.

فرزانه

من برای ارائه پروژه دانشگاهی که داشتم این آموزش رو تهیه کردم، چون از آموزش هاتون راضیم همش تهیه می کنم.

امیر حسین

آموزش مفید و کاربردی هست. ممنون از فرادرس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی