اطلاعات دوره
آموزش زبان انگلیسی – اصطلاحات رایج در مکالمه و احوالپرسی رسمی و غیر رسمی
مسیر آموزشی

آموزش زبان انگلیسی – اصطلاحات رایج در مکالمه و احوالپرسی رسمی و غیر رسمی

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:13 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:زهرا ادیبی5
  • زمان:2 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس ابتدا تعریف اصطلاح، عبارت، ضرب المثل، رسمی و غیر رسمی بودن اصطلاحات را تدریس نموده و سپس به آموزش نحوه شروع مکالمات روزمره با استفاده از عبارات و اصطلاحات تخصصی همراه با توضیح و مثال هر یک می پردازیم. در آخر هر درس، ضرب المثل، عبارات رایج و مکالمه مربوط به موضوع آن درس گفته می شود. در این آموزش یاد می گیرید که چطور به زبان انگلیسی صحبت کنید تا جملاتی که در مکالمه استفاده می کنید، بوی ترجمه ندهد. اگر بخواهید فقط گرامر یا فقط لغات را فرا بگیرید، بی فایده است بلکه باید بتوانید تمام مهارت ها را در مکالمه استفاده کرده و به راحتی صحبت کنید. هدف فقط یادگیری مکالمه نیست، بلکه یادگیری چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی در قالب مکالمه با تلفظ صحیح و استفاده از لغات کاربردی و کلیدی است. پس از تمرین روزانه، به مدت حدود یک ساعت در روز می توانید خود را برای زندگی به زبان انگلیسی آماده کنید و با قالب های یک Native برای صحبت کردن آشنا شوید.  
دوره آموزش زبان انگلیسی – اصطلاحات رایج در مکالمه و احوالپرسی رسمی و غیر رسمی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهرا ادیبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان انگلیسی – اصطلاحات رایج در مکالمه و احوالپرسی رسمی و غیر رسمی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سینا

یکی 2 مورد کم داشت، ولی در کل خیلی خوب بود.

سعید

اصطلاحات خیلی خوبی رو آموزش دادن. واقعا عالی بود.

Pouria

هم هزینه خوب بود، هم محتوا عالی بود، قشنگ مشخص بود هدفی پشت این آموزش بوده.

کامبیز

خوب بود برای کسی که سطح متوسطه خوب بود ولی برای سطح پیشرفته یکم انگار مبتدیه، مدرس خوب توضیح میدادند.

سعید مومنی

عالی ...واضح و روشن ...مختصر و مفید .. کاملا کاربری .. سپاس لز استاد و مجموعه فرادرس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی