اطلاعات دوره
آموزش الکترونیک 1 – جامع و با مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش الکترونیک 1 – جامع و با مفاهیم کلیدی

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:50 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:11 ساعت و 27 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

الکترونیک، علم مطالعه عبور جریان الکتریکی و اثرات عبور جریان از مدارات الکتریکی است. درس الکترونیک 1 یکی از پایه ای ترین و جذاب ترین دروس مهندسی برق است. در این درس دانشجویان با دنیای شیرین و لذت بخش مدارات الکترونیک و تحلیل و طراحی آن ها آشنا خواهند شد. در این مجموعه آموزشی به آموزش درس الکترونیک 1 می پردازیم و سعی خواهیم کرد با مثال های ساده و بیانی ساده و شیوا، مفاهیم پایه ای و بنیادی الکترونیک 1 را آموزش دهیم.
دوره آموزش الکترونیک 1 – جامع و با مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الکترونیک 1 – جامع و با مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

یه چند جلسه رو دیدم، خیلی نمیتونستم متوجه بشم. دوست داشتم ساده تر باشه.

مهران

من فارغ التحصیل شدم اما ورودی 66 بودم و نیاز به دوره داشتم که اومدم این آموزش رو تهیه کردم.

امیر

خیلی عالی بود. آقای زندی بی نظیره. روان و مسلط آموزش میدن ایشون.

چنگیز

من رشته الکترونیک خیلی دوست دارم از همون دوره اول ابتدایی اما چون مشکلات مالی داشتیم تا دوره دبیرستان درس ادامه دادم یه روز در حال وبگردی بودم فیلمی از آقای امید زندی دیدم دوباره روحیه به دست آوردم الان دارم از تجربیات استاد عزیز تشکر میکنم آرزوی سلامتی برای ایشان داریم

سعید

استاد دانشگام خوب نبود، مجبور شدم از این آموزش استفاده کنم، ایشون همه فن حریف هستند. عالییییی.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی