اطلاعات دوره
آموزش مدارهای الکتریکی 1 – مرور و حل تست
مسیر آموزشی

آموزش مدارهای الکتریکی 1 – مرور و حل تست

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:26 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:14 ساعت و 29 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس مدارهای الکتریکی یکی از دروس مهم در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی برق در تمام گرایش ها است، از طرفی با مطالعه سوالات کنکورهای ارشد و دکتری در سال های اخیر می توان به این نکته پی برد که سوالات، کاملا مفهومی شده اند و داوطلبین کنکور باید از قبل، آمادگی لازم برای حل سوالات مفهومی مدارهای الکتریکی را داشته باشند. درس مدارهای الکتریکی در کنکور ارشد و دکتری شامل دو قسمت مدارهای الکتریکی 1 و مدارهای الکتریکی 2 است و در این مجموعه به آموزش مفهومی و چگونگی حل تست های مدارهای الکتریکی 1 پرداخته می شود. با مطالعه این فرادرس، داوطلبین کنکور ارشد و دکتری مهندسی برق، قادر خواهند بود سوالات درس مدارهای الکتریکی را به راحتی حل کنند.
دوره آموزش مدارهای الکتریکی 1 – مرور و حل تست دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدارهای الکتریکی 1 – مرور و حل تست را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی برق سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی برق در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ارمیا

درسشون خوب بود، اما نکات یه کم پرت بود و مثال ها به نظر من مطابقت نداشت با تدریس.

وحید

مطالب رو خیلی سریع در وقت کم ولی پر بار جمع و جور کردند.

محمد

آموزش خوبی بود ولی یک مقدار مدرس کند تدریس می کردند.

صادق

من برای کنکور ارشدم این آموزش رو تهیه کردم در حد کلیاتی که داشت خوب بود.

امیر

در این حوزه آشنایی قبلی داشتم. سطح مطالب عالی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی