اطلاعات دوره
آموزش ابزار دقیق Instrumentation – جامع و با نکات مهم
مسیر آموزشی

آموزش ابزار دقیق Instrumentation – جامع و با نکات مهم

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:38 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:21 ساعت و 19 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ابزار دقیق، پایه کنترل پروسه های صنعتی است. در پروسه های صنعتی تعداد زیادی از متغیرها مانند دما، فلو، فشار، سطح مایع و … باید به صورت پیوسته اندازه گیری و کنترل شوند که وظیفه اندازی گیری این متغیرها بر عهده سنسورها قرار دارد. اغلب طراحان پروسه های صنعتی انتظاراتی مانند عملکرد ایمن پلانت و نرخ تولید بالا دارند که برای رسیدن به این امر نیاز داریم که با استفاده از سنسورها و عملگرهای مناسب پروسه را به صورت مناسبی تحت کنترل دربیاوریم. درس ابزار دقیق، درس آشنایی با سنسورها و اصول کاری آن هاست و دانشجویان در این درس با انواع مختلف سنسورهای اندازه گیری حرکت، شتاب، ارتعاش، فلو، دما، فشار، فاصله و … آشنا خواهند شد.
دوره آموزش ابزار دقیق Instrumentation – جامع و با نکات مهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 21 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ابزار دقیق Instrumentation – جامع و با نکات مهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

برای مفاهیم دانشگاهی عالی بود ولی برای من که دید صنعتی داشتم خیلی اکی نبود. ولی مفاهیم در کل خوب بود.

احسان

خوب و اوکی بود، کار منو راه انداخت.

اشکان

خیلی کامل و عالی و دقیق تمامی ابزارهارو توضیح داده بود مدرس. خیلی خیلی آموزش کاربردی ای بود.

رضا

کاملا به روز تمامی سنسورها و روش های محاسبه آشکارسازی و مباحث مهم و کاربردی رو پوشش داده بود. به راحتی امتیاز کامل میگیره این آموزش.

علی

این آموزش و مدرس واقعا عالیه و مباحث مهم و اصلی تدریس میشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی