اطلاعات دوره
آموزش مبانی مهندسی برق ۱ - مرور و حل مساله
مسیر آموزشی

آموزش مبانی مهندسی برق ۱ - مرور و حل مساله

195,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 195,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:13 ساعت و 43 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس مبانی مهندسی برق ۱، برای آشنایی سایر رشته های مهندسی به غیر از مهندسی برق، با دنیای جذاب مدارات الکتریکی و الکترونیکی است. این درس ۳ واحدی در رشته های مختلفی مانند: مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی و راه آهن در مقطع کارشناسی تدریس می شود. در این فرادرس، از طریق حل تمرینات متنوع به آموزش نکات و ریزه کاری های تحلیل و طراحی مدارات الکتریکی و الکترونیکی پرداخته می شود.
دوره آموزش مبانی مهندسی برق ۱ - مرور و حل مساله دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 195,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی مهندسی برق ۱ - مرور و حل مساله را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

یعقوب

کسی که رشتش برق نباشه اگه ببینه 100 درصد علاقه مند میشه. عالی

سجاد

خوب بود، چون دوره کرونا بود، آشنایی کمی با این مبحث داشتیم ولی این دوره جامع و کامل بود.

محمدرضا

آموزش خیلی خوبی بود و از این آموزش راضی بودم.

احمدرضا

عالی بود، من دوره تئوری این مبحث رو هم قبلا دیدم ولی خب نمیشه فقط به مفاهیم تئوری بسنده کنیم، لازمه با مثال مباحث برات باز بشه، اصل رشته فنی مهندسی همینه.

صاحب

کار آقای زندی خیلی خوبه من تدریس ایشونو می پسندم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی