اطلاعات دوره
آموزش مبانی مهندسی برق ۲ – مرور و حل تمرین
مسیر آموزشی

آموزش مبانی مهندسی برق ۲ – مرور و حل تمرین

719,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 719,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:12 ساعت و 36 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آشنایی با عناصر پایه‌ای و سازنده‌ مهندسی برق برای هر مهندس و تکنسین برق ضروری است. یکی از این المان‌های مهم، مدارهای الکتریکی و الکترونیکی است که در آموزش مبانی مهندسی برق ۱ (+) به بررسی آن‌ها پرداخته شده است اما عنصر دوم، ماشین‌های الکتریکی است که در آموزش مبانی مهندسی برق ۲ به آن‌ها می‌پردازیم. موتورها یا ژنراتورها به انواع مختلف جریان مستقیم (DC) و جریان متناوب (AC) دسته‌بندی می‌شوند. در یک گروه‌بندی ریزتر، ماشین‌های DC به انواع مختلفی مانند: ماشین‌های جریان مستقیم تحریک - مستقل، شنت، سری و کمپوند دسته‌بندی می‌شوند. ماشین‌های القایی آسنکرون و سنکرون نیز دو گروه مهم ماشین‌های الکتریکی AC هستند. در این آموزش، همه این موارد به صورت مفهومی و کاربردی و از طریق حل مساله‌های مختلف بررسی خواهند شد.
دوره آموزش مبانی مهندسی برق ۲ – مرور و حل تمرین دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 719,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی مهندسی برق ۲ – مرور و حل تمرین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سعید

هر آموزشی که مربوط به رشته ی مهندسی برق و ریاضیات باشه همه رو من تهیه کردم از سایت شما؛ برای مثال این آموزش رو که اقای زندی ارائه کردند خیلی دقیق بود و واقعا عالی تدریس می کنند.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی