اطلاعات دوره
آموزش تست نفوذ و امنیت اکانت های اینستاگرام
مسیر آموزشی

آموزش تست نفوذ و امنیت اکانت های اینستاگرام

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در ویدیو آموزش تست نفوذ و امنیت اکانت های اینستاگرام قصد داریم بصورت کوتاه نحوه هک و نفوذ به اکانت اینستاگرام را با متد جدید پورت فورواردینگ آموزش دهیم. احتمالا تبلیغات زیادی در مورد روش های مختلف هک پیج اینستاگرام شنیده باشید، اما بدانید که برنامه ای وجود ندارد که با وارد کردن آیدی اکانت مورد نظر، بتوانید به آن پیج دسترسی داشته باشید. یکی از متداول ترین روش های نفوذ ساخت صفحات جعلی یا همان فیشینگ است که می توان با ساخت یک صفحه جعلی دقیقا شبیه به صفحه ورود اینستاگرام و هدایت قربانی به آن، به اطلاعات اکانت دسترسی پیدا کرد که در این آموزش با استفاده از این روش هک اکانت اینستاگرام را انجام خواهیم داد. در این ویدیو کوتاه تست نفوذ به اکانت های اینستاگرام و امنیت اکانت ها را آموزش خواهیم داد. البته با دیدگاه یک هکر قانونمند و در خارج از شبکه روی سیستم خود تست خواهیم کرد. در این آموزش برای هک از متد پورت فورواردینگ و ابزار zphisher استفاده می کنیم.
دوره آموزش تست نفوذ و امنیت اکانت های اینستاگرام دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی قزلباش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تست نفوذ و امنیت اکانت های اینستاگرام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی