اطلاعات دوره
آموزش میکروتیک دوره MTCNA
مسیر آموزشی

آموزش میکروتیک دوره MTCNA

39,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 39,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش میکروتیک دوره MTCNA بصورت کامل سرفصل MTCNA میکروتیک را فراگرفته و قادر به راه اندازی شبکه‌های میکروتیک در حد کوچک و متوسط خواهید بود. اگر قصد ورود به دنیای شبکه را دارید احتمالا می دانید که بعد از گذراندن دوره های مبانی شبکه (نتورک پلاس) گام بعدی در صورتی که بخواهید با تجهیزات میکروتیک کار کنید، دوره MTCNA می باشد که پیش نیاز تمامی دوره های میکروتیک است. بنابراین با توجه به اهمیت و نیاز بازار به نیروهای متخصص در حوزه میکروتیک این دوره را برای شما دانشجویان تهیه کرده ایم. در این دوره بصورت کاملا کاربردی و عملی و با استفاده از سرفصل های استاندارد به آموزش مباحث میکروتیک برای مدرک MTCNA می پردازیم. در این دوره تلاش کرده ایم تمام مباحث مربوط به MTCNA میکروتیک را پوشش دهیم تا بطور کامل با مباحث آشنا شوید و برآن ها تسلط پیدا کنید. آموزش میکروتیک دوره MTCNA نزدیک به 7 ساعت ویدیو آموزشی می باشد که سرفصل رسمی میکروتیک برای دوره MTCNA و مباحث کاربردی در شبکه های میکروتیک بیان می شود. پس از مشاهده این دوره آمادگی کامل برای آزمون بین المللی میکروتیک و ورود به بازار کار شبکه های مبتنی بر میکروتیک را خواهید داشت.
دوره آموزش میکروتیک دوره MTCNA دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط میهن لرن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 39,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش میکروتیک دوره MTCNA را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Saleh

با تشکر

حسین حسین

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی