اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان انگلیسی – همایند یا کالوکیشن Collocation – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش زبان انگلیسی – همایند یا کالوکیشن Collocation – مقدماتی

649,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 649,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :6 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مجتبی مغازه ای4.8
  • زمان:2 ساعت و 34 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

استفاده درست و مناسب از کالوکیشن‌ها در صحبت کردن به زبان انگلیسی باعث می‌شود صحبت ما برای شنونده بسیار طبیعی‌تر، قابل درک و به اصطلاح Native به نظر برسد. همچنین استفاده از کالوکیشن‌ها در متون زبان انگلیسی به زیبایی و روان بودن متن کمک می‌کند. اصولا در زبان انگلیسی با دیدن یک ترکیب چند کلمه‌ای متوجه می‌شویم که چه کلماتی با یکدیگر می‌آیند که این قضیه منوط به دیدن ترکیبات در نمونه‌های گفتاری و شنیداری است. در این فرادرس ابتدا با کالوکیشن‌ها و همچنین اهمیت و ضرورت آن‌ها آشنا می‌شویم و سپس انواع و حالت‌های مختلف کالوکیشن‌ها را بررسی می‌کنیم و در بخش آخر به کالوکیشن‌های کاربردی در موضوعات خاص اشاره می‌شود.
دوره آموزش زبان انگلیسی – همایند یا کالوکیشن Collocation – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجتبی مغازه ای مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 649,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان انگلیسی – همایند یا کالوکیشن Collocation – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی

من هیات علمی دانشگاه هستم، برای جمع بندی تهیه کردم و خیلی آموزش مفیدی بود.

عالمه

با سپاس از آقای مغازه‌ای مدرس دوره. درس خوبی بود. امیدوارم سطوح پیشرفته‌تر این دوره هم طراحی بشه.

مجتبی

من قبلا کالوکیشن های موضوعات مختلف مثل سفر، تعطیلات، ورزش و... را یادگرفته بودم اون آموزش خیلی تخصصی بود و کاربردش کم. اما این آموزش خیلی از اون مفیدتر بود و برای مکالمه های عادی و روزمره به کار میاد. از تیم فرادرس و مدرس تشکر میکنم

لعیا عامری

بسیار عالی بود کلی کالوکیشن یاد گرفتم

مونا

خیلی ممنونم از مدرس بسیار آموزش مفید بود و مدرس خیلی تسلط خوبی روی نکات داشتند

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی