اطلاعات دوره
آموزش زمان حال ساده در زبان انگلیسی - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش زمان حال ساده در زبان انگلیسی - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش زمان حال ساده قصد داریم به صورت کامل و مفهومی همراه با مثال های مختلف جمله سازی زمان حال ساده در زبان انگلیسی را آموزش دهیم. اغلب زبان آموزان مبتدی انگلیسی با جمله سازی زمان حال ساده در مکالمات روزمره زبان انگلیسی مشکل دارند و با توجه به اهمیت درک‌ درست آن در مکالمات در این دوره تصمیم داریم به طور کامل به آموزش جمله سازی زمان حال ساده بپردازیم. حال ساده یا Simple present ساختار ساده و نکات ریزی دارد که باید رعایت شود و یکی از پرکاربردترین زمان ها در مکالمات روزانه است. در این دو قسمت بصورت مفهومی و کامل، جمله سازی زمان حال ساده را آموزش می دهیم. در این دوره تلاش کرده ایم که با استفاده از فیلم های زبان اصلی و روشی ساده و روان نکات ریز زمان حال ساده را بیان کنیم.
دوره آموزش زمان حال ساده در زبان انگلیسی - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط اشکان حامدیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زمان حال ساده در زبان انگلیسی - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

siroos farjami

با سلام خدمت شما . استاد گرامی.لطفا از این مدل ویدیوها بیشتر بزارین عالی بود.لطفا تمام زمان هارو درست کنید مثل همین بزارید.خسته نباشید به همه لیمونادی ها

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی