اطلاعات دوره
آموزش حال استمراری در انگلیسی
مسیر آموزشی

آموزش حال استمراری در انگلیسی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش حال استمراری در انگلیسی قصد داریم با استفاده از فیلم های زبان اصلی ساختار و گرامر زمان حال استمراری را به صورت کامل با مثال های مختلف آموزش دهیم. یکی از مهمترین ساختارهای مکالمات روزانه حال استمراری است که 5 کاربرد متفاوت دارد در مینی دوره رایگان آموزش حال استمراری (Present continuous) تلاش کرده ایم با استفاده از تیکه فیلم های زبان اصلی ساختارهای گرامری حال استمراری در مکالمات روزانه را آموزش دهیم. در آموزش حال استمراری در زبان انگلیسی با فیلم به طور کامل از صفر تا صد گرامر و قواعد این زمان را می آموزید. شما با مشاهده این دوره با نکات ریز و درشت و شکل های مختلف مثبت و منفی و حالت های پرسشی حال استمراری آشنا می شوید و مهارت شما در جمله سازی افزایش پیدا می کند. در این دوره از مثال های مختلف برای درک بهتر مطالب استفاده می کنیم.
دوره آموزش حال استمراری در انگلیسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 46 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط اشکان حامدیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حال استمراری در انگلیسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی