اطلاعات دوره
تفاوت حال ساده و حال استمراری در انگلیسی
مسیر آموزشی

تفاوت حال ساده و حال استمراری در انگلیسی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در ویدیو آموزش تفاوت حال ساده و حال استمراری در انگلیسی قصد داریم به زبان ساده نحوه ساختن فعل حال ساده و حال استمراری را بیان کنیم. در اکثر مواقع استفاده از دو فعل حال ساده و حال استمراری برای زبان آموزان مبتدی سردرگم کننده و گیج کننده است و نمی توانند تشخص دهند که کجا باید از هر کدام استفاده کنند. در این ویدیو کوتاه قصد داریم با یک تکنیک عالی و کاربردی برای همیشه این مشکل را حل کنیم و شما را با گرامر حال ساده و حال استمراری آشنا کنیم. در این ویدیو ابتدا به بررسی گرامر حال ساده پرداخته و سپس گرامر حال استمراری را بررسی می کنیم و در نهایت تفاوت حال ساده و حال استمراری در زبان انگلیسی را بیان خواهیم کرد. آنچه در آموزش تفاوت حال ساده و حال استمراری در انگلیسی خواهید آموخت:
دوره تفاوت حال ساده و حال استمراری در انگلیسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط نگار رضایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تفاوت حال ساده و حال استمراری در انگلیسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی