اطلاعات دوره
فیلم آموزش مکالمه زبان انگلیسی - زمان حال استمراری
مسیر آموزشی

فیلم آموزش مکالمه زبان انگلیسی - زمان حال استمراری

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش ویدیویی شما را با زمان حال استمراری (present continous) و کاربرد های زمان حال استمراری در مکالمات روزمره آشنا می کنم. زمان حال استمراری (present continous) و کاربردهای آن در مکالمات زبان انگلیسی که سعی بر این شده است با تفکیک مفاهیم آن بصورت جداگانه کاربردهای آن (present continous) را در مکالمات زبان انگلیسی بازگو کنم.
دوره فیلم آموزش مکالمه زبان انگلیسی - زمان حال استمراری دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط اشکان حامدیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش مکالمه زبان انگلیسی - زمان حال استمراری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

قربان فریاد

بدون متن

سید محمد علوی

تشکر و سپاس از شما بابت انتشار این دوره آموزشی

مجتبی رئیسی

بدون متن

هستی یکتا

خوب بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی