اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم افزار مترجم یار ترادوس Trados – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار مترجم یار ترادوس Trados – مقدماتی

169,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.7/5
وضعیت قیمت: 169,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ابزار قدرتمند ترادوس توانسته است توجه بیش از 500 دانشگاه برتر دنیا را به عنوان مشتری دائمی به خود جلب کند. نرم‌ افزار ترادوس با سرعت بالای پردازش، حافظه قوی و پیشنهاد واژگان کمک می ‌کند تا در وقت خود صرفه جویی کنید و همان کیفیت ترجمه قبل را با هزینه کمتر پیاده‌ سازی کنید. دریافت خروجی از پایگاه داده حافظه ترجمه این امکان را به مترجمین و شرکت‌ های ترجمه می دهد تا علاوه بر کسب درآمد از طریق ترجمه متون، با فروش حافظه ترجمه نیز، درآمدزایی داشته باشند. اگر جویای کار به عنوان مترجم هستید، یا اگر مترجم حرفه ‌ای هستید و نیاز به ارتقای مهارت‌ های خود دارید، این آموزش نرم ‌افزار مترجم ‌یار ترادوس بهترین گزینه برای شما محسوب می شود.
دوره آموزش نرم افزار مترجم یار ترادوس Trados – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط یگانه آقامحمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 169,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار مترجم یار ترادوس Trados – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

رضا

یه مقدار تخصصی بود به درد کسی میخورده که به پایگاه دادش دسترسی داشته باشه.برای شرکت ها بهتره.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی