اطلاعات دوره
آموزش زبان انگلیسی – لغات و واژه ها – سطح متوسط B1
مسیر آموزشی

آموزش زبان انگلیسی – لغات و واژه ها – سطح متوسط B1

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:فائزه طالقانی4.8
  • زمان:3 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف این فرادرس، آموزش گام به گام لغات زبان انگلیسی سطح به سطح و به صورت موضوعی است تا زبان آموزان را به صورت پله‌ای به سطح دانش مناسب برساند. در این آموزش، لغات همراه با راهنمای آوایی، نقش دستوری، معنای فارسی، تعریف انگلیسی و همچنین همراه با تصویر و مثال آموزش داده می شوند تا واژگان در ذهن مخاطب نهادینه شوند. از این جهت لغات به صورت موضوعی تدریس می‌شوند که یادگیری دسته‌ای لغات به هم مرتبط، روند یادگیری را موثرتر، ساده تر و هدفمند کند. در واقع با فعال کردن حافظه تصویری در کنار مهارت شنیداری (آوایی) و خواندن مثال‌ها، به تحریک هر چه بیشتر ذهن و به نهادینه شدن هر چه موثرتر معانی و کاربردها کمک می‌کند. امید است تا نقشی موثر در یادگیری واژگان زبان انگلیسی در سطوح مختلف ایجاد کنیم.
دوره آموزش زبان انگلیسی – لغات و واژه ها – سطح متوسط B1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط فائزه طالقانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان انگلیسی – لغات و واژه ها – سطح متوسط B1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

وحید

من علاقه مند بودم و برای مهاجرت از این آموزش استفاده کردم، خیلی هم خوب بود و معرفی کردم به همه کسایی که به این آموزش نیاز داشتن.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی