اطلاعات دوره
آموزش تحلیل دینامیکی طیفی و تاریخچه زمانی ساختمان ها در ETABS
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل دینامیکی طیفی و تاریخچه زمانی ساختمان ها در ETABS

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:15 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:معید ذهبیون4.8
  • زمان:4 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، نحوه اعمال روش های دینامیکی در ETABS و انجام کنترل های لازم مانند کنترل دریفت (Drift) و… به روش دینامکی ارائه شده است. استفاده از روش های دینامیکی برخلاف روش های استاتیکی که فقط برای ساختمان های کوتاه مرتبه و منظم قابل استفاده اند، هیچ محدودیتی نداشته و لذا استفاده از آن ها نه تنها برای ساختمان نامنظم و بلندمرتبه اجباری است بلکه باعث اقتصادی شدن پروژه نیز می شود، بنابراین با توجه به اینکه در اکثر شهرهای کشور تمایل به بلندمرتبه سازی ساختمان ها وجود دارد و از آنجایی که محدودیتی در اعمال روش تحلیل دینامیکی نسبت به تحلیل استاتیکی وجود ندارد و همچنین با عنایت به زلزله خیزی کشور، لازم است تمامی مهندسان عمران به روش دینامیکی به خوبی مسلط بوده و در طراحی خود از آن استفاده کنند. از این رو، هدف این آموزش بیان روش اجرای تحلیل های دینامیکی در ETABS به عنوان روشی پیشرفته در کنار بیان مباحث تئوریک و حل مثال عددی مرتبط با آن است.
دوره آموزش تحلیل دینامیکی طیفی و تاریخچه زمانی ساختمان ها در ETABS دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط معید ذهبیون مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل دینامیکی طیفی و تاریخچه زمانی ساختمان ها در ETABS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علیرضا

عالی

کیارش

با توجه به منابع کم آموزش و هزینه خوب میشه گفت خیلی خوب بود. مخصوصا برای توضیح یک سری آموزش های تخصصی.

فرزان

آموزش مشخصه که استاندارده و با کیفیت تولید شده.

حمید

مختصر و مفید بود، مدرس الکی مباحث رو کش نمیدادند حرف های بی ربط نداشتند، طرز بیان عالی بود، و مطالب علمی و مستند بود.

ابراهیم

بهترین ویدیو برای تحلیل طیفی بود خیلی ممنونم از لطفتون برای تدریس این دوره خوب

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی