اطلاعات دوره
آموزش مکالمه زبان فرانسه در سفر
مسیر آموزشی

آموزش مکالمه زبان فرانسه در سفر

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر3.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر سروش ابیانه4.2
  • زمان:3 ساعت و 43 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس سعی شده است تا پرکاربردترین جملات فرانسه در مکالمات روزمره که هر فردی در طی روز حتما با تعدادی از آن ها سر و کار خواهد داشت، به صورت مکالمه ارائه شود و تلفظ صحیح و معانی آن ها نیز بیان گردد. این مکالمات در فضاهای عمومی و رایج نظیر: فروشگاه، هتل، رستوران و خیابان اتفاق می افتند و بنابراین می توان گفت پرکاربردترین جملات برای مکالمه را شامل می شوند. در این آموزش سعی شده است تا تلفظ سریع و بومی برخی جملات نیز معرفی گردد تا با نحوه تلفظ واقعی جملات، همخوان باشند.
دوره آموزش مکالمه زبان فرانسه در سفر دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سروش ابیانه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مکالمه زبان فرانسه در سفر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

داود

من از سر علاقه مندی این آموزش رو تهیه کردم، راضی بودم، ممنونم از فرادرس و استاد.

سعیده

من خودم پیش زمینه داشتم و این یه جورایی دوره ی تکمیلی بود برام. ممنونم ازتون.

شیرزاد

کار من کامپیوتره، طبیعتا برای اینکه برم کدهای مختلف از سایت های دیگه رو بخونم نیاز دارم که اطلاعاتم قوی باشه. واقعا فرادرس منو بی نیاز از کلاس های بیرون کرده.

مریم

با سلام و سپاس تبریک سال نو و ارزوی سال خوش خواستم تشکر بکنم از استاد. آموزش عالی بود. خیلی جامع و عالی توضیح دادند. متشکر از ایشان، امیدوارم آموزش های بیشتری از ایشان در سایت فرادرس ببینم. خواستم از کادر فرادرس هم تشکر کنم که این موقعیت را برای ما فراهم کرده است. ممنون شما هستم. رمضانی

مهدی

با توجه به اینکه در مورد زبان فرانسه زیاد آشنایی نداشتم و به عنوان مقدماتی استفاده کردم بد نبود نیاز داشتم در اول کار اطلاعات بیشتری رو کسب کنم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی