اطلاعات دوره
آموزش ترسیم نقشه های سازه فلزی با اتوکد AutoCAD
مسیر آموزشی

آموزش ترسیم نقشه های سازه فلزی با اتوکد AutoCAD

990,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 990,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:15 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:هاشم بهمن یار4.5
  • زمان:14 ساعت و 29 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در پس سازه های فلزی احداثی در زمان حال، محاسباتی براساس آیین نامه ها و اصول سازه ای نهفته است. حال آنکه این محاسبات از طریق نرم افزارهای تخصصی رشته های سازه ای انجام می گردد، بحث وسیعی است و انتقال و تبدیل این اعداد و محاسبات بر روی کاغذ به گونه ای که برای مجری و شخص کارفرما قابل خواندن و درک باشد نیاز به یادگیری و داشتن مهارت در انجام این کار دارد. یکی از نرم افزارهای پرکاربرد در کشور ما در زمینه تهیه نقشه های سازه ای، اتوکد (AutoCAD) است. در این آموزش، با فرض بر این که مخاطبین با این نرم افزار آشنایی دارند، به آموزش اصول ترسیمی نقشه های سازه فلزی یک ساختمان و انجام پروژه عملی در قالب ترسیم نقشه های ساختمان فلزی می پردازیم.
دوره آموزش ترسیم نقشه های سازه فلزی با اتوکد AutoCAD دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط هاشم بهمن یار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 990,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ترسیم نقشه های سازه فلزی با اتوکد AutoCAD را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد علی

نحوه تدریس مدرس سریع و طرز بیان مطالب آموزشی جالب نبود.

هاشم بهمن یار

از لطف دوستان عزیز کمال تشکر را دارم. خوشحال میشم نظرات و پیشنهادتان را در ارتباط با آموزش اعلام نمایید.

شهاب

مثل آموزش طراحی پروژه‌ های آپارتمانی که دیدم خوب بود. مطالبی رو ارائه کردند که حتما تو کار بهش بر میخوریم، دوره خسته کننده ای نیست و شوق اینو داشتم که اموزش رو ادامه بدم.

محمد

باسلام وعرض ادب خدمت مجموعه خیلی خوب سایت فرادرس بخصوص مدرس خوب این دوره جناب مهندس بهمن یار. بازم مثل همیشه با یه آموزش خیلی کادبردی غافلگیر شدیم. خیلی وقت بود که دنبال یه کتاب میگشتم که بتونم نقشه های سازه های فلزی را که با نرم افزار ایتبز طراحی تحلیل کردم راحت وبدون دغدغه رسم کنم. دوستان عزیز یه نکته رو یادآوری کنم که یه مهندس طراح باید این توانایی روداشته باشه که بدون استفاده از نرم افزارهایی مثل سازه نگار نتایج تحلیل وطراحی خودش رو توی برنامه اتوکد ترسیم کنه. هیچ وقت نباید صرفا به خروجی نرم افزارهای سازه نگار بطورکامل اعتماد کرد. جناب بهمن یار با تدریس خیلی خوبشون یکی ازبهترین اساتید این مرز وبوم هستند، امیدوارم مدیریت سایت فرادرس ازتجربیات این مدرس درتهیه آموزش های دیگه برای غول اتوکد جهت تهیه فیلم های آموزشی بیشتری بهره ببرن.

مصطفی

در کل آموزش بسیار خوبی بود. تمام جزئیات بطور کامل پوشش داده شد و بارها مورد تمرین قرار می گرفت.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی