اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی وب اسکرپینگ با پایتون – استخراج داده های سایت با Web Scraping
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی وب اسکرپینگ با پایتون – استخراج داده های سایت با Web Scraping

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:13 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمد سعید4.9
  • زمان:2 ساعت و 23 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

Web Scraping قابلیت ارتباط با سایت‌های اینترنتی و استخراج اطلاعاتی که برای ما اهمیت دارند را به صورت طبقه‌بندی شده با سرعت و دقت بالایی برای ما فراهم می‌آورد و در نتیجه می‌‌توان دیتابیس (Database) مربوط به داده‌‌های در دسترس هر سایت اینترنتی را در مدت زمان کمی جمع‌آوری کرد. به غیر از دقت بالا، مقایسه زمانی عملکرد Web Scraping با جمع‌آوری دستی اطلاعات، شگفت‌آور خواهد بود. اگر شما گوگل باشید، اطلاعات سایت‌های مختلف را برای نمایش بهترین نتایج جست‌و‌جوها استخراج می‌کنید و یا اگر یک تحلیل‌‌گر اقتصادی باشید که قصد بررسی وضعیت بازار را دارد یا در بورس فعال باشید و یا حتی صاحب استارتاپی هستید که اطلاعات اینترنتی را جمع‌آوری و تحلیل کرده و به فروش می‌رسانید، به هر حال شما برای پیشرفت در کار خود و کیفیت بخشیدن به آن در دنیای امروز، حتما به Web Scraping نیاز خواهید داشت.
دوره آموزش مقدماتی وب اسکرپینگ با پایتون – استخراج داده های سایت با Web Scraping دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد سعید مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی وب اسکرپینگ با پایتون – استخراج داده های سایت با Web Scraping را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ریحانه

مدرس تسلط خوبی به موضوع داشت و نظم در ارائه مطالب بسیار خوب بود. نکته مثبت دیگر این بود که از توضیحات اضافی پرهیز کردند و مطالب را در کمترین زمان ممکن ارائه دادند.

یاشار

این آموزش ترجمه دوره های خارجی بود و خوبیش اینه که نسخه فارسیش بود.

علی

مدرس کاملا مسلط بودندو آموزش دارای محتوا خوبی بود.

سیدعلی

بسیار عالی بود. تشکر از شما

حسن

برای شروع از فرادرس تهیه کردم، خیلی واضح و روان توضیح میدادند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی