اطلاعات دوره
آموزش فتوشاپ – روتوش چهره
مسیر آموزشی

آموزش فتوشاپ – روتوش چهره

249,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 249,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:25 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حامد روشن قیاس4.2
  • زمان:39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

گاهی عکس‌های ثبت شده، نواقصی غیر قابل چشم‌پوشی دارند که فرصتی برای جبران وجود ندارد، در این حالت روتوش تصویر، کارآمدترین ابزار ممکن است. قسمتی که ما از فتوشاپ (Adobe Photoshop) آموزش می‌دهیم، بخش روتوش چهره است. این بخش از فتوشاپ به ما کمک می‌کند که تصاویر ثبت شده توسط دوربین‌ها را بهبود بخشیم، حتی بعضی از مشکلات تصویر را از آن حذف کنیم. در این فرادرس خواهیم آموخت که چگونه می‌توان نواقص چهره و محیط پیرامون را برطرف کرد و همواره عکسی مناسب را از درون عکسی نامناسب بیرون کشید.
دوره آموزش فتوشاپ – روتوش چهره دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حامد روشن قیاس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 249,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فتوشاپ – روتوش چهره را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

چند قسمت از آموزش رو دیدم خوب بوده و احساسم این هست که با دیدن این آموزش نیاز به منبع دیگری نیست.

سید حامد

چند بخشی از آموزش رو دیدم خوب بود در کل نکاتی که می گفتند مفید بود تازه با دیدن این آموزش دارم یاد میگیرم برای طراحی عکسام چیکار کنم.

فاطمه

دو سه جلسه ای از آموزش رو مشاهده کردم خوب بود میشد عملی تر باشه.

مجید

بی نظیر بود این آموزش من هیچ جا این مطالب رو ندیده بودم یعنی جایی هم ندیدم که آموزش بدن.

سعید

یه عکسی در دست داشتم که میخواستم روتوشش کنم که خداروشکر با دیدن آموزش تونستم انجامش بدم، از مدیریت و مجموعه فرادرس تشکر میکنم و براتون آرزوی موفقیت میکنم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی