اطلاعات دوره
آموزش رایگان فتوشاپ Photoshop – مقدماتی – ویژه ناشنوایان
مسیر آموزشی

آموزش رایگان فتوشاپ Photoshop – مقدماتی – ویژه ناشنوایان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهدی اشرفی4.7
  • زمان:11 ساعت و 53 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

Photoshop یکی از قوی ترین نرم افزار هایی است که برای کار با تصاویر دیجیتال و ویرایش آن ها استفاده می شود، در آموزش فتوشاپ (Photoshop) سعی داریم به صورت گام به گام ابزارها و کارکردهای این نرم افزار را بررسی نماییم.
دوره آموزش رایگان فتوشاپ Photoshop – مقدماتی – ویژه ناشنوایان دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی اشرفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان فتوشاپ Photoshop – مقدماتی – ویژه ناشنوایان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Mahin

سلام خیلی ممنونم بفکر ما ناشنوایان هستین به امید خدا بیشتر آموزشهای دیگه با زیرنویس بزارین

یاسر دادور

سلام من ناشنوا نیستم ، وقتی این تیتر آموزش رو دیدم خیلی خوشحال شدم و وقتی نظر دوستمون (DOLATKHAHDEAFTABRIZ) رو دیدم بسیار خوشحال تر شدم حرکتتون بسیار عالی بود ، متشکرم از عزیزانی که زحمت تهیه این آموزش رو کشیدند امیدوارم عزیزان بسیار زیادی از این آموزش و انشاءالله دیگر آموزشهایی که برای هموطنان ناشنوا تهیه خواهد شد بهره ببرند .

DOLATKHAHDEAFTABRIZ

سلام من ناشنوا هستم آموزش فتوشاپ همراه زیریس فارسی عالی است ازتون بسیار تشکر می کنم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی