اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان نرم افزار Microsoft PowerPoint 2016‎ – ویژه ناشنوایان
مسیر آموزشی

آموزش رایگان نرم افزار Microsoft PowerPoint 2016‎ – ویژه ناشنوایان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تاکنون نرم افزارهای زیادی به منظور مدیریت ارائه ایجاد شده اند مانند Adobe Presenter و ... اما در این میان، نرم افزار PowerPoint توانسته تا مخاطبین بسیاری را به خود جلب کند. دلیل آن هم بسیار ساده است. شما در نرم افزار PowerPoint می توانید به سادگی اطلاعات را قرار دهید و با استفاده از امکانات موجود، بر روی اطلاعات و اسلایدها جلوه های انیمیشنی قرار دهید و سپس خروجی مورد نظر را برای ارائه تهیه کنید.
دوره آموزش رایگان نرم افزار Microsoft PowerPoint 2016‎ – ویژه ناشنوایان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید رضا هاشمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان نرم افزار Microsoft PowerPoint 2016‎ – ویژه ناشنوایان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

پویا

واقعا خدا خیرتون بدهد خیلی کمک بزرگی به افراد ناشنوا میکنید. انشالله همیشه سلامت باشید. ممنون از زحماتی که برای ما می‌کشید واقعا سایتتون فوق العاده عالی و خوب هست. دوره هاتون خیلی کامل و جامع هستند و ویژه ورود به بازار کار و نهایتا کسب درآمد هست. تقریبا هیچ جای دنیا این سرفصل را با این قیمت ارائه نمیکنن .فرادرس قطعا یکی از بهترین وبسایت های دنیاست. خسته نباشید و باتشکر از تیم حرفه‌ای فرادرس

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی