اطلاعات دوره
آموزش نرم افزار Microsoft Word
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار Microsoft Word

131,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 131,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه با توجه به اهمیت کار با کامپیوتر، استفاده از یک واژه‌پرداز کامل و جامع به عنوان یک نیاز اساسی، برای اشخاص، شرکت‌ها و سازمان‌ها دارای اهمیت بسیار زیادی است. نرم‌افزارهای مختلفی برای ساخت اسناد متنی وجود داشته که در بین آن‌ها‌ می‌توان گفت Microsoft Word به عنوان بهترین نرم‌افزار بوده که با امکانات بسیار عالی و کاربردی، کاربران را از استفاده سایر واژه‌پردازها، بی‌نیاز می‌کند. در این مجموعه آموزشی، با اصول، قواعد و همچنین امکانات و قابلیت‌های این برنامه محبوب و پرکاربرد، آشنا شده و یاد می‌گیرید که چگونه اسناد متنی مورد نظر خود را ایجاد، ویرایش، کنترل و ذخیره کرده تا به این ترتیب، بتوان به نتایج و اهداف مورد نظر رسید. از استفاده شخصی در منزل، مدرسه و دانشگاه، تا بزرگ‌ترین شرکت‌ها و کارخانجات، نیازمند نرم‌افزار MS-Word، می‌باشند. بنابراین نیاز به نیروی ماهر و متخصص در زمینه کار با این برنامه، به شدت احساس شده که با یادگیری آن، علاوه بر رفع نیازهای روزمره، امکان اشتغال و همکاری با شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز وجود خواهد داشت. در صورت تمایل می توانید آزمونگیر نرم افزار ورد (Word) را تهیه نمائید.
دوره آموزش نرم افزار Microsoft Word دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در نیک درس توسط امیررضا نیک خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 131,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار Microsoft Word را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی