اطلاعات دوره
آموزش پیاده سازی الگوریتم ژنتیک در Python – مساله موقعیت های اسب – بخش یکم (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش پیاده سازی الگوریتم ژنتیک در Python – مساله موقعیت های اسب – بخش یکم (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

الگوریتم ژنتیک یک ابزار قدرتمند بهینه سازی و زبان برنامه نویسی پایتون، یک زبان قدرتمند برنامه نویسی است. امروزه بسیاری از مسائل محاسباتی در پروژه های مختلف علوم و مهندسی، با استفاده از پایتون و بسیاری از مسائل بهینه سازی با استفاده از الگوریتم ژنتیک حل می شوند. این فرادرس به شما کمک می کند که بتوانید مسائل محاسباتی که نیازمند بهینه سازی با الگوریتم ژنتیک هستند را در پایتون پیاده سازی کنید که هم از قدرت پایتون در محاسبات و هم از قدرت الگوریتم ژنتیک در بهینه سازی در کنار هم بهره ببرید. ما در این آموزش قصد داریم تا آموزش پیاده سازی الگوریتم ژنتیک در Python - مساله موقعیت‌ های اسب را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش پیاده سازی الگوریتم ژنتیک در Python – مساله موقعیت های اسب – بخش یکم (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پژمان اقبالی شمس آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیاده سازی الگوریتم ژنتیک در Python – مساله موقعیت های اسب – بخش یکم (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مرضیه

با سلام و عرض خسته نباشید من ابتدا جا دارد از استاد عزیز یک تشکر ویژه داشته باشم چون واقعا به معنای تمام ایشان یک معلم و مدرس تمام معنا هستند و همیشه از اموزش های ایشان لذت برده و خیلی استفاده کردم. من این بخش رو تهیه کردم این مجموعه واقعا کامل و مفید است بنده با تهیه این مجموعه و تسلط بر مباحث ان توانستم برای دانشجویان دوره اموزشی نرم افزار رو برگزار کنم و به این صورت کمک بسیار مهمی آن ها از نظر اموزشی و خودمم تونستنم از نظر ارایه و تدریس سابقه خوبی پیدا کنم. در پایان بازم تشکر می کنم امیدوارم موفق و موید باشید

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی