اطلاعات دوره
آموزش اکسپرت‌ نویسی بورس با زبان MQL5 در متاتریدر ۵ – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش اکسپرت‌ نویسی بورس با زبان MQL5 در متاتریدر ۵ – مقدماتی

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر محمد صفار4.7
  • زمان:3 ساعت و 31 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به اینکه در آموزش اکسپرت‌نویسی بورس با زبان MQL4 در متاتریدر ۴ مباحث مقدماتی لینک (+) و تکمیلی لینک (+) زبان برنامه‌نویسی MQL4 تشریح گردید، علاوه بر این مشترکات بسیار زیاد این نسخه با نسخه MQL5 ما را بر آن داشت که در این فرادرس به بیان نکات اضافی و تعمیم‌یافته این زبان برنامه‌نویسی قدرتمند که در چند سال اخیر توسط کارگزاران داخلی نیز مورد استفاده قرار گرفته بپردازیم. دانشجویان پس از استفاده از این فرادرس خواهند توانست در محیط برنامه‌نویسی MQL5 به برنامه‌نویسی بپردازند و معاملات خود را به صورت برخط انجام دهند.
دوره آموزش اکسپرت‌ نویسی بورس با زبان MQL5 در متاتریدر ۵ – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمد صفار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اکسپرت‌ نویسی بورس با زبان MQL5 در متاتریدر ۵ – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عباس

کاربردی بود ولی چون من آموزش های دیگه هم دیده بودم ولی هیچکدوم به خوبی این آموزش نبود، اشکالات جزئی که داشتم با دیدن این آموزش برطرف شد، انتظار منو برآورده کرد.

علی

درود بر دکتر صفار عزیز و دوست داشتنی من تمام آموزش های شما رو چندین بار گوش دادم و لذت بردم و آموختم. خواستم در این آموزش از جنابعالی تشکر کرده باشم. همچنان منتظر دروس پیشرفته اندیکاتورنویسی. اسکریپت نویسی و اکسپرت نویسی mql5 هستم. سپاس ویژه از زحمات فراوانتون.

ابوالفضل

کلام استاد بسیار شیوا بود، این آموزش برای شروع کار خیلی خوب بود.

بهنام

آموزش خوبی بود ممنون از استاد صفار و فرادرس

امین

آموزش بسیار خوبیه امیدوارم هر چه زودتر بخش پیشرفته هم آماده بشه ممنون استاد صفار ممنون فرادرس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی