اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش راه اندازی اوراکل 12c در لینوکس
مسیر آموزشی

آموزش راه اندازی اوراکل 12c در لینوکس

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس نحوه راه اندازی اوراکل 12c بر روی سیستم عامل لینوکس، مزایا و معایب این دو سیستم عامل به صورت کامل توضیح داده می شود. هر سیستم عاملی دارای ویژگی ها و مزیت هایی است که در مقابل آن امکان ایجاد معایبی هم وجود دارد. تشخیص اینکه کدام سیستم عامل برای دیتابیس اوراکل مناسب است شاید به تجربیات مدیران بانک اطلاعاتی سازمان برگردد.
دوره آموزش راه اندازی اوراکل 12c در لینوکس دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حمیدرضا پاکپور حاجی ها مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش راه اندازی اوراکل 12c در لینوکس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

زینب

من این آموزش رو در جاهای مختلفی مشاهده کردم اما واقعا هیچکدوم به اندازه فرادرس برام نتونست مفید باشه و من فرادرس رو ترجیح میدم.

علیرضا

سلام خدمت استاد عزیز مچکرم از توضیحات کاملی که دادید این ویدیو در حین این ک حرفه ای هست برای دوستان مبتدی ام مناسبه

shams

با سلام دوره آموزشی خوب و عالی بود و توانستم بهره برداری مناسبی از این دوره داشته باشم. ممنون می شوم اگر در زمینه اوراکل فعالیت های گسترده تری انجام دهید. ضمنا از بیان شیوای استاید شما نیز کمال تشکر را دارم.

آرمان

دوره خوبی بود و کار منو راه انداخت ولی تو مبحث های حرفه ای تر کمتر صحبت شده بود. به نظرم اگر تایم ویدئو ها کم بشه و توضیحات زیاد داده نشه بهتر هست.

سید هادی

تا اینجایی که من آموزش رو دیدم، خیلی خوشم اومد، ولی خب اگر جزییات را خیلی توضیح نمی دادند بهتر هم می شد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی