اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدل سازی یک کاراکتر ساده با نرم افزار Blender (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مدل سازی یک کاراکتر ساده با نرم افزار Blender (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:میلاد صادقی5
  • زمان:26 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم افزار بلندر (Blender) نرم افزاری کم حجم با کارایی فوق العاده بالاست، به گونه ای که اگر شما تسلط کامل به این نرم افزار داشته باشید به راحتی می توانید فعالیت های مربوط به مدلینگ، تکسچرینگ، ریگ، متحرک سازی و انیمیت را در این نرم افزار قدرتمند انجام دهید. ساخت برخی افکت ها و جلوه های ویژه مانند ساخت و انیمیت کردن مایعات در نرم افزار بلندر نسبت به سایر نرم افزارهای حوزه سه بعدی، ساده تر و سریع تر انجام می شود.
دوره آموزش مدل سازی یک کاراکتر ساده با نرم افزار Blender (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میلاد صادقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل سازی یک کاراکتر ساده با نرم افزار Blender (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حسن

خیلی جالب بود. تدریس هم خوب بود. فقط استاد در ادای کلمات مکث هایی دارند که حواس شنونده رو پرت میکنه. اما کل کار جالب بود بدیع. دست شما درد نکنه. بابت این آموزش.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی