اطلاعات دوره
آموزش طراحی قالب سایت با فتوشاپ – طراحی رابط کاربری
مسیر آموزشی

آموزش طراحی قالب سایت با فتوشاپ – طراحی رابط کاربری

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امیررضا نیک خواه4.5
  • زمان:4 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

قالب وب‌سایت باید به‌گونه‌ای در نظر گرفته شود که استفاده راحتی داشته باشد و حس خوبی را به لحاظ بصری، به کاربر منتقل کند. بنابراین داشتن یک طرح زیبا، متناسب با کاربرد سایت و در دسترس بودن همه بخش‌ها، می‌تواند گام مهمی در جذب کاربران بیشتر باشد. زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف و نرم‌افزارهای متعددی برای طراحی و ساخت قالب وب‌سایت وجود دارند که در این آموزش به طراحی قالب سایت با فتوشاپ (Adobe Photoshop) می‌پردازیم. در این فرادرس طراحی صفحات، منوها، پس‌زمینه اصلی سایت، نوار کناری، بخش پایین سایت، بنرها، صفحه لندینگ، دکمه‌ها و اشیای دیگری که در یک سایت فروشگاهی وجود دارند را یاد خواهید گرفت.
دوره آموزش طراحی قالب سایت با فتوشاپ – طراحی رابط کاربری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی قالب سایت با فتوشاپ – طراحی رابط کاربری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی مکانیک سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی مکانیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیر

تدریس خوب و لذت بخشی بود، توجه به نکات و دقت مدرس ستودنی بود، خسته نباشید.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی