اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور آباکوس – مدل سازی سازه های بتنی در ABAQUS
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور آباکوس – مدل سازی سازه های بتنی در ABAQUS

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

به منظور انجام مدل سازی عددی از نرم افزارهای مختلفی استفاده می شود که انتخاب هر یک از آن ها بستگی به نوع سازه، میزان دقت مورد نیاز و… دارد. نرم افزار آباکوس (ABAQUS) کاربردهای زیادی در حوزه مهندسی دارد و با استفاده از آن می توان جزییات رفتار سازه ها، قطعات مکانیکی، سیالات و… را بررسی نمود. در حوزه مهندسی عمران از نرم افزار آباکوس به منظور بررسی دقیق رفتار اجزای مختلف سازه ها استفاده می گردد، به طوری که امکان مطالعه رفتار قسمت های مختلف سازه تحت بارگذاری های مختلف با استفاده از این نرم افزار میسر می گردد.
دوره آموزش پروژه محور آباکوس – مدل سازی سازه های بتنی در ABAQUS دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا بابادایی سامانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور آباکوس – مدل سازی سازه های بتنی در ABAQUS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ساسان

خیلی عالی، واقعا خوب بود.

نعمت الله

پروژه محور بود و خیلی کمکم کرد.

مسعود

بسیار عالی

یاشار

از ویژگی های خوب این آموزش: تسلط بالا محتوا جامع و کاربردی کیفیت خوب صدا و تصویر جامعیت و اسنجام مطالب

حکیمی

با درود و احترام قبل از هرچیز از تیم فرادرس سپاسگزارم بابت زحماتشون در جهت بالا بردن سطح دانش کشور من چند آموزش آباکوس را از جمله سازه بتنی - اجزا محدود - خمش سه نقطه ای را تهیه کردم. واقعا به جرات میگم در کل فکر کنم 5 ویدئو داشت ولی خیلی عالی جناب مهندس توضیح داده بودن موشکافانه، من همش دنبال جایی بودم که واحد چجوریه که توضیح عالی دادن، میگفتم چرا این ویرایش نداره باز میرفتم از اول که توضیحات عالی در مورد نمودار درختی دادن کل نحوه رسم کردن ویرایش ابعاد همه و خیلی چیزهایی دیگه که من تو اون آموزش قبلی ندیدم، اینجا یاد گرفتم یعنی اگر اول این آموزش رو تهیه کرده بودم نیازی به بقیه نداشتم و تونستم مدل آزمایشگاهی پایان نامه خودم رو مدل کنم از ایشون سپاسگزارم. موفق باشن ... میخوام بگم با اینکه آموزش سازه بتنی در حیطه خودش بود ولی با اطلاعاتی که توش بود به نظر من یه آموزش کلی بود ... بازم ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی