اطلاعات دوره
آموزش حاکمیت شرکتی – مسئولیت و اختیارات مدیر عامل و سایر ذی نفعان
مسیر آموزشی

آموزش حاکمیت شرکتی – مسئولیت و اختیارات مدیر عامل و سایر ذی نفعان

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علی فردوسی جهرمی4.9
  • زمان:5 ساعت و 16 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تولید انبوه و به تبع آن توسعه شرکت‌های تجاری و تغییرات صورت گرفته در مالکیت شرکت‌ها در یک قرن اخیر باعث تغییر نگرش در خصوص نحوه هدایت و راهبری بنگاه‌های تجاری شده است. لذا در این فرادرس با استفاده از منابع معتبر علمی و تجربیات اجرایی مدرس به دنبال ریشه‌یابی و معرفی اصول، مبانی، نظریات و ساز و کارهای پیاده‌سازی حاکمیت شرکت هستیم. در این راستا علاوه بر استفاده از نظریات و تئوری‌های علمی، نمونه‌های موفق عملی حاکمیت شرکتی در بنگاه‌های بزرگ و معتبر دنیا نیز بررسی خواهد شد.
دوره آموزش حاکمیت شرکتی – مسئولیت و اختیارات مدیر عامل و سایر ذی نفعان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی فردوسی جهرمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حاکمیت شرکتی – مسئولیت و اختیارات مدیر عامل و سایر ذی نفعان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سئو سراسر اینترنت را در صفحه سئو در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمدابراهیم

بسیار عالی. مطالب مهم و ارزشمند و کاملا نظام مند ارائه شده. به شدت توصیه می گردد. چنانچه وقت برای دیدن ویدیوها نداشتید فایل های پاورپوینت که توضیحاتش کامل هست را مطالعه کنید. تشکر از فرادرس و استاد گرامی.

صدیقه

بسیار مطالب خوبی مطرح کردند خوبی این آموزش این هست که مطالب نوشته شده در پاورپوینت بسیار ساده و قابل فهم بیان شده است و همچنین استاد بسیار خوب مطالب رو ادا میکنند، که این نشون دهنده تسلط استاد بر مطالب هست، ممنون از فرادرس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی