اطلاعات دوره
آموزش پردازش سیگنال دیجیتال DSP
مسیر آموزشی

آموزش پردازش سیگنال دیجیتال DSP

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:11 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:16 ساعت و 35 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پردازش سیگنال‌های دیجیتال (Digital Signal Processing)، به فرایند اعمال تکنیک‌های ریاضی به سیگنال‌های دیجیتال به منظور آنالیز مشخصه‌ها و تغییر کیفیت آن گفته می‌شود. برای آشنایی با اهمیت پردازش سیگنال‌های دیجیتال می‌توان به کاربرد آن در سیستم‌های کنترل فعال نویز اشاره کرد که در هدفون‌های امروزی از این تکنولوژی برای افزایش کیفیت صوت استفاده می‌شود. در این سیستم‌ها به منظور حذف نویز محیط از تکنیک‌های پردازش سیگنال استفاده می‌شود. کاربردهای مهم دیگر DSP شامل: پردازش صوت و گفتار، بازشناسی و دسته‌بندی صوت، عیب‌یابی سیستم‌ها، مخابرات، رادار و سونار (Sonar)، پردازش تصویر، پردازش داده‌های پزشکی و هزاران کاربرد دیگر است.
دوره آموزش پردازش سیگنال دیجیتال DSP دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پردازش سیگنال دیجیتال DSP را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محسن

هم بحث تئوریش و هم بحث پیاده سازیش عالی بود.

وحید

استاد خیلی خوب بود.من همیشه راجع به این موضوع یکسری سوالات تو ذهنم بود که با دیدن این آموزش برام شفاف سازی شد.

علی اکبر

آموزش خوب و قوی ای بود فقط ایرادش این بود که مثال های کمی داشت.

مهدی

نصفه دیدمش. ولی خب سرفصل هایی که استادمون گفته با سرفصل های این آموزش متفاوت بود. در کل همین محتوا هم برام کمک کننده بود و راضی بودم.

سونیا

با سلام و تشکر از مجموعه فرادرس و آقای مهندس زندی من برای چند تا درس، آموزش های آقای زندی رو تهیه کرده بودم و برای کنکور کارشناسی ارشد بسیار مفید بود و خیلی خوب مطالب رو بیان میکردن و تدریسشون عالی بود. پردازش سیگنال دیجیتال هم خیلی خوب تدریس شده و بیشتر به حل مثال پرداخته اند. فقط به نظر من بهتر بود فایل های برنامه نویسی متلب رو جداگانه قرار می دادند تا می تونستیم راحت تر تست کنیم. ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه محترم فرادرس و آقای مهندس زندی لطفا در صورت امکان فایل برنامه ها رو اضافه نمایید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی