اطلاعات دوره
آموزش آزمون های غیر مخرب پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش آزمون های غیر مخرب پیشرفته

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر عادل صداقتی4.8
  • زمان:9 ساعت و 47 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آزمون های غیرمخرب، به آزمون هایی اطلاق می شود که بدون ایجاد تداخل در عملکرد و یا ایجاد هر گونه آسیب به قطعه، امکان ارزیابی خواص ماده، قطعه و یا یک سیستم را فراهم می آورد. بعد از فرایند ساخت هر قطعه و یا در فرایند استفاده در ادوار مختلف برای اطمینان از صحت آن، باید قطعه یا سیستم، مورد بازرسی قرار گیرد. با مشاهده این فرادرس با روش های پرکاربرد آزمون های غیرمخرب که شامل: روش بازرسی چشمی (VT)، روش بازرسی توسط مایع نافذ (PT) و... آشنا خواهیم شد و براساس اطلاعات آموخته، امکان تعریف پروژه های تحقیقاتی و همچنین پیاده سازی روش های مذکور در صنایع مختلف را خواهیم داشت.
دوره آموزش آزمون های غیر مخرب پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر عادل صداقتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آزمون های غیر مخرب پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

میلاد

توی صنعت خیلی کاربردی هست مطالب این آموزش و نقطه مثبت این آموزش این هست که هر فرمولی گفته میشه همون لحظه توی نرم افزار هم پیاده سازی میکنه.

علی

برای دروس دانشگاهی خوب و کافی بود.

امیر

آموزش کاربردی و خوبی بود ممنون از فرادرس

یاسمین

یه بخش هایی از آموزش دیدم ولی آموزش های دیگه ایی از این مدرس مشاهده کردم و راضی هستم. جا داره از شما عزیزان تشکر کنم.

شهاب

یه بخشی رو نیاز داشتم با عنوان مبحث پردازش تصویر که خوب بود، تونست کارمو پیش ببره.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی