اطلاعات دوره
آموزش موشن استادی – متحرک سازی در سالیدورکس با Motion Study
مسیر آموزشی

آموزش موشن استادی – متحرک سازی در سالیدورکس با Motion Study

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:9 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دیوید ظریف پور4
  • زمان:1 ساعت و 49 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

حرکت قطعات، از جمله ویژگی های غیرقابل جدایش در مکانیزم ها است. معمولا هدف از طراحی و ساخت یک مجموعه مونتاژ، رسیدن به یک مکانیزم خاص و مورد نیاز است. در محیط Motion Study نرم افزار سالیدورکس (SolidWorks)، این امکان قرار داده شده است تا با طراحی قطعات و اعمال قیدهای حرکتی بین آن ها، خروجی مکانیزم مورد نظر را به دست آورد تا بتوان جهت برطرف کردن مشکل احتمالی یا ارائه طرح، از آن استفاده کرد. در این فرادرس، کلیه قیدهای موجود و نحوه اعمال حرکت به قطعات در محیط مونتاژ نرم افزار سالیدورکس در قالب یک مثال کاربردی توضیح داده شده است. در درس آخر نیز مجموعه های اسمبلی که شامل مکانیزم های مختلف حرکتی است، شبیه سازی شده است.
دوره آموزش موشن استادی – متحرک سازی در سالیدورکس با Motion Study دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دیوید ظریف پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش موشن استادی – متحرک سازی در سالیدورکس با Motion Study را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

اشکان

خیلی زیاد تنوع مثال های بیان شده بالا بود و اصلا مثال تکراری نداشت و این خیلی خوب بود.

کیارش

به صورت خلاصه، مختصر و مفید، مباحث مقدماتی متحرک سازی آموزش داده شده. همچنین تسلط آموزگار دوره به مطالب هم در سطح مطلوبی هست.

پوریا

واقعا نیاز به تکرار از اول توضیحات بعضی از دستورات نیست!

حسین

آموزش خوبی بود. مطمئنا ارزشش رو داره

خلیل

کیفیت و دسته بندی مطالب و اینکه به ترتیب بود خیلی خوب بود فقط همه ی دمطالب رو بیان نکرده بودند و کامل نبود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی